vrijdag 4 mei 2012

Er was eens.. sja.. wat is ze eigenlijk?

'Dit is mijn.. euh.. ehm.. '
'Jouw Margje'
'Ja! Dit is mijn Margje. Mag X bij ons eten?'
'Als dat van X zijn moeder mag'
'X zijn moeder?! Zijn Oma haalt hem altijd van school hoor'
'Ohw nou, als het van X zijn Oma mag dan'

--

'Ik ga je Tante Margje noemen!'
'Als jij dat wil, goed hoor'
'Noem jij mij dan Neef W.?'
'Ja dat is goed, maar wel een beetje gek.'
'Waarom, ik kan je toch gewoon Tante noemen?'
'Ja dat mag ook, maar als ik jouw Tante ben, dan ben ik de zus van Papa of van Mama'
'...'
'En dat is niet zo natuurlijk'
'Mag ik van tafel Tante Margje?'
'Ja hoor'
'Je vergeet Neef W. te zeggen!'
'Ja hoor Neef W.'

--

'Wat een mooie handpop!'
'Ja van de Muppets, heb ik gekregen'
'En ben je nu ook met Papa en Mama naar de film van de Muppets geweest?'
'Dat is mijn moeder niet! Dat is de vriendin van mijn vader natuurlijk!'
'Natuurlijk, sorry!'
'Geeft niet hoor..'

--

'Dit is de vriendin van mijn vader! En ze is ook mijn vriendin!'

--

Geen opmerkingen:

Een reactie posten